Aisea tatou te manaʻomia ai peptides i taimi uma?

tala fou

I le avea ai ma mea aoga mo le tausia o le ola, o peptides e faia se sao taua i le faʻaopoopoina o sela ma meaʻai, o lea e taua ai mo i tatou le tuʻuina atu o le peptide.

1

O le tino lava ia e mafai ona natia nisi o peptides malosi, ae ui i lea, i tausaga eseese ma i tulaga eseese, e eseese peptides e lilo mai le tino.O le mea lea, e mafai ona tatou vaevaeina peptides eseese e tusa ai ma le faalilolilo.

2

1.Vaitaimi fa'alilo talafeagai

I le vaitaimi o talavou, i se isi faaupuga, a o lei atoa le 25 tausaga.I lenei vaitau, o le tino o le tagata o loʻo i ai se faʻamalo paleni malosi faʻaogaina o le puipuiga, ma e masani lava ona le afaina tagata i faʻamaʻi.

2.Le lava le taimi fa'alilolilo (Taimi le paleni)

I le 20 i le 50, afai e le lava le fa'alilolilo po'o le le paleni o peptide malosi, o ituaiga uma o le soifua maloloina ma fa'ama'i mama o le a tupu i lenei vaitau.

3.Vaitaimi fa'alilolilo fa'aletonu (Vitaimi faigata tele)

Afai o le peptides malosi i totonu o le tino o loʻo matuaʻi le atoatoa ma le le paleni i le vaeluagalemu ma tagata matutua, ona tupu lea o faʻailoga matua ma mafua ai faʻamaʻi eseese.

4.Vaitaimi fa'amuta fa'alilolilo (Taimi tuai)

O se vaitaimi puupuu, ma talu ai ona o peptides malosi e leai se fa'alilolilo pe itiiti se fa'alilolilo, lea e mafua ai le pa'u o le gaioiga o le cell, ma amata ai le toilalo ma le gau o okeni, seia oo i le iuga o le olaga.

Mai luga, e mafai ona tatou iloa o tatou peptides faalilolilo e mafai ona tausia lo tatou soifua maloloina seia oʻo i le 25 tausaga.Ae ui i lea, a maeʻa le 25 tausaga, oa tatou lava peptides faalilolilo e faʻaalia ai le faʻaitiitia o tulaga, aemaise lava le faʻalilolilo o le vaeluagalemu ma tagata matutua e matua le lava.O ituaiga uma o faʻamaʻi o le a oʻo mai ia i matou pe a le lava le peptides.

5.O le a's sili atu, e aʻafia i le tele o mea e pei o le olaga, gafatia gafatia ma le siosiomaga o meaʻai i fafo, e le mafai ona tatou tuʻuina saʻo le polotini maualuga mo o tatou tino, ae o peptides e mafai ona faʻaogaina saʻo pe leai foi e le tino o le tagata ina ia tuʻuina atu ai meaʻai ma le malosi mo le tino o le tagata. .O le mea lea, peptides e lautele talafeagai mo le tele o tagata i tausaga eseese.


Taimi meli: Apr-14-2021

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou