Inu le peptide i le vave e mafai ai, 3 mataupu faavae e tatau ona manatua

tala fou

E leai se tasi e mafai ona taofia le laasaga o le matua, ae leai se tasi e manaʻo i le matua, o le mea lea e lauiloa tele ai le peptide mole laiti i tagata.O le peptide mole laiti o loʻo i ai ituaiga uma o galuega e pei o le faʻaleleia o le puipuiga, tausiga o le paʻu, faʻatonutonu le le mautonu ma le faʻaleleia o ponaivi.Ae, o le a le aafiaga sili e inu ai?

O le peptide o se polymer o le amino acid o loʻo faʻatasi e ponaivi peptide.O loʻo i ai peptides i totonu o le tino, lea e auai tuusaʻo pe le tuusaʻo i faiga faʻaletino ma biochemical.Mo se faʻataʻitaʻiga, o le glycine i totonu o le peptide mole laiti, o se ituaiga o mea faʻalavelave faʻalavelave faʻalavelave i sela faiʻai, lea e mafai ona faʻaleleia ai le neurasthenia tutotonu, le mautonu ma isi.Ma o le lysine e mafai ona faʻaleleia le atinaʻeina o faiʻai.

 2

Aʻafia i le tele o mea e pei o le matua, siosiomaga, meaʻai, galuega ma le olaga, o le peptide e gaosia e i tatou lava o le a faasolosolo malie ona faʻaitiitia, lea e aʻafia ai galuega a le tagata.O le mea lea, o le inu muamua o le peptide e mafai ona laʻititi ma laiti ai tagata.

Inu i vai mafanafana nai lo le vai faʻafefe, lea e lelei mo le miti a tagata.O le a'E sili atu, i le ogatotonu o tausaga, o le peptide i le tino o le tagata o le a faʻavaveina, ma o le faʻagesegese o le metabolism o le tino o le tagata, o le faʻaitiitia o le absorption i meaʻai.

Ina ia faia le aafiaga sili, o lea matou te fautua atu ai le tasi taga i le taeao ma le isi taga i le afiafi i lalo o le 35. A o lua taga i le taeao ma le tasi taga i le afiafi i luga o le 35. Ma inu atili vai pe a uma ona inu, lea. e sili atu le aoga mo le faʻaaogaina o le amino acid.

1


Taimi meli: Mati-29-2021

Auina mai lau savali ia i matou:

Tusi lau savali iinei ma lafo mai ia i matou